2014. december 6., szombat

2.rész Újra az iskolában

'Louis szemszöge'

Gyönyörű Sarahék háza.Csak egy bökenő van.Vasárnap van.Holnap Sarahnak és barátnőjének holnap iskola van.Mi meg egyedül leszünk itthon.
-Mit csináljunk holnap?-kérdeztem Sarahtól
-Gyertek velünk iskolába-mondta Sarah
-De mi már rég el végeztük a sulit- vágott közbe Harry.
-Hát akkor újra el végzitek- mondta Erica
-De tudod milyen nehéz volt elvégezni-szállt be a beszélgetésbe Niall.
-Nézd a jó oldalát legalább már mindent tutc amit mi nem-mondta Sarah
-Én ezt a veszekedést már nem bírom.Inkább megyek aludni-mondta Liam.
-Liamnak igaza van.Mindenki aludjon hisz holnap suli.-mondta Sarah.
-Jó éjszakát-mondtuk egyszere.

'Másnap reggel'

'Harry szemszöge'

-Ébresztő-kiabált be a szobába Sarah- Suli van
-Jól van!Jól van!Kellek már-mondtam tök komásan.Gyorsan fel öltöztem és meg lepetésemre már mindenki kész volt.Sarah barátnője is itt volt.Kocsival mentünk a suliba.Az iskola gyönyörű

'Sarah szemszöge'

Rögtön az ígazgatói írodába vettük az utat.
-Jó reggelt.A srácok be szeretnének íratkozni a suliba- mondtam
-kérem a szeméjiket!-szoltaz igazgato.
-ja persze tesék-monták a fiuk

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése